donderdag 20 augustus 2020

 Ik wilde al een tijdje weer eens wat posten.

Vertellen dat het nu.na 6 jaar en 6 maanden eindelijk wat beter met me gaat!

Eigenlijk gaat het heel goed.Ik heb lange tijd nodig gehad om te rouwen om mij n lief.

Het is ook iets wat nooit echt over gaat denk ik maar ik heb er mee leren leven.

Rouwen is zwaar werk heel zwaar en als je het niet heb meegemaakt weet je dat niet

en dat is goed.

Ik heb heel veel gedaan en ben alle uitdagingen aan gegaan die ik tegen kwam.

Op de foto staat Puck een door mij gemaakte pop voor mijn kleinkind.Puck heeft ook een zusje die nog niet op de foto is gegaan maar dat komt nog.

4 opmerkingen:

els zei

Wat een geweldig bericht Marrie-jette. Zo fijn om te lezen dat het goed met je gaat,
Jammer dat ik dit jaar niet even op de koffie kan komen. Laat ons hopen dat het volgend jaar lukt.

mia zei

welkom terug, fijn dat het beter met je gaat, en wat is Puck leuk

miekequilt zei

Fijn dat je kunt laten weten dat het goed met je gaat. En leuk om op je blog te lezen dat je ook weer actief was, Puck is een schatje.

miekequilt zei

Wat fijn om weer iets van je te lezen. Puck ziet er enig uit.