Posts tonen met het label Tisnix lapjes verven. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Tisnix lapjes verven. Alle posts tonen

maandag 10 oktober 2011

tisnix is wel wat!

Heel grappig vind ik de reactie's die over Tisnix  kreeg!Tisnix bestaat niet,alles is wel iets,toch?Met Tisnix bedoelde ik ook eigenlijk dat 'het' niks voorsteld er zit gewoon geen gedachten achter,behalve dat ik gewoon lekker bezig ben misschien.Als mensen bij mij thuis komen vragen ze altijd waar ik mee bezig ben en als ik het laat zien moet ik ook vertellen wat het voorsteld.Maar waarom moet alles iets voorstellen?Vandaar dus....Tisnix!
Ik ben weer wat verder met dit werk en omdat ik niet meer kon bedenken hoe te quilten heb ik gewoon allelei onzin zinnen op de verschillende stroken gaan naaien!Vandaag neem ik het weerbericht.