Tara heeft veel kaartjes gekregen en daarom wil ik iedereen hartelijk bedanken.
Ze krijgt ze nog steeds en dat vind ze geweldig!
Gera vroeg me of er nog een kaartje welkom is...Natuurlijk Gera,alvast bedankt!
Zelf wil ik proberen om zo een keer per maand een kaartje te sturen en als er meer mensen zijn die dat zo nu en dan doen?
Namens Tara,Iedereen Hartelijk dank!
Het mag gelinkt worden,graag zelfs!
Posts tonen met het label goed doel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label goed doel. Alle posts tonen
donderdag 20 december 2012
zondag 25 november 2012
Hallo voor iedereen die dit leest.
Misschien kan je me helpen. We hebben van de week een meisje opgenomen op de afdeling van 24 jaar. Syndroom van down met het nivo van een kind van 2 jaar. Heel triest verhaal, heb niet snel dat ik het gevoel heb dat ik iets voor iemand moet doen maar in dit geval wel.
Het meisje is gek op kaarten maar ik vrees dat ze met haar kleine netwerk van 3 mensen die ook nog niet kunnen schrijven weinig kaarten zal ontvangen.
Kan jij je netwerk in zetten om er voor te zorgen dat ze veel kaarten gaat krijgen de komende tijd.
Ik heb ook mijn netwerk al ingezet misschien kan jij ook nog iets doen.
Het adres waar de kaarten heen moeten is
Cruquiushoeve
Afdeling Roos tav Tara
Spieringweg 821
2142 ED Cruquius
voor ons een kleine moeite ws maar ik weet zeker dat ze heel blij zal zijn. ze pikt nu alle kaarten van de kamers van andere bewoners “
Daarom wil ik middels dit bericht u allen uitnodigen Tara een kaartje te sturen op het hierboven vermelde adres. Het is inderdaad een kleine moeite waar we iemand heel erg blij mee kunnen maken.
Naschrift......
Ik ken Tara niet en werk er ook niet.Het is wel de doelgroep waar ik heel leng geleden werkte met veel plezier!
Deze mail kreeg mijn zoon van een vriend en vroeg mij of ik zo vriendelijk wilde zijn....
Dat wilde ik wel natuurlijk.
Heel hartelijk dank!
Misschien kan je me helpen. We hebben van de week een meisje opgenomen op de afdeling van 24 jaar. Syndroom van down met het nivo van een kind van 2 jaar. Heel triest verhaal, heb niet snel dat ik het gevoel heb dat ik iets voor iemand moet doen maar in dit geval wel.
Het meisje is gek op kaarten maar ik vrees dat ze met haar kleine netwerk van 3 mensen die ook nog niet kunnen schrijven weinig kaarten zal ontvangen.
Kan jij je netwerk in zetten om er voor te zorgen dat ze veel kaarten gaat krijgen de komende tijd.
Ik heb ook mijn netwerk al ingezet misschien kan jij ook nog iets doen.
Het adres waar de kaarten heen moeten is
Cruquiushoeve
Afdeling Roos tav Tara
Spieringweg 821
2142 ED Cruquius
voor ons een kleine moeite ws maar ik weet zeker dat ze heel blij zal zijn. ze pikt nu alle kaarten van de kamers van andere bewoners “
Daarom wil ik middels dit bericht u allen uitnodigen Tara een kaartje te sturen op het hierboven vermelde adres. Het is inderdaad een kleine moeite waar we iemand heel erg blij mee kunnen maken.
Naschrift......
Ik ken Tara niet en werk er ook niet.Het is wel de doelgroep waar ik heel leng geleden werkte met veel plezier!
Deze mail kreeg mijn zoon van een vriend en vroeg mij of ik zo vriendelijk wilde zijn....
Dat wilde ik wel natuurlijk.
Heel hartelijk dank!
Abonneren op:
Posts (Atom)