zaterdag 22 september 2012

Bucky bags.

Van Annita (http://zijmaakthet.blogspot.nl/2012/06/bloementas.html)   mocht ik als proefkonijn haar Buckytas breien.
Voor de duidelijkheid.....Het patroon is nog niet klaar!Je hoeft dus niet te mailen naar Annita.Het duurt gewoon nog even.

Het breiwerk is hier klaar en ik heb een ronde ballon opgeblazen om te kijken of de tas mooi rond is.
Dat is tie!

Mooi rond breiwerk!De tas is aan een stuk gebreid en gaat lekker snel.
Maar nu het viltwerk nog....

De tas is prachtig vervilt en omdat het nog nat is heb ik er opnieuw een half opgeblazen ballon in gedaan,zo droogt het mooi in de juiste vorm op.

Omdat ik met de schapenwol wat mohair heb mee gesponnen is het geheel wat harig geworden en dat geeft de tas wel een gave uitstraling.

Het is een echt gave tas geworden.De tweede staat alweer op de (rondbrei) naald.



9 opmerkingen:

Annita zei

Wat is hij mooi , geworden, het doet me goed dat het patroon zo makkelijk breit.

vrouw Hommel zei

Het is een hele mooie tas geworden!

janneke zei

Ziet er erg leuk uit!!!

joke zei

Inderdaad een mooie tas geworden. Leuk model, mooie kleuren.

Christel Sins-Camp zei

Hele mooie tas geworden; laat even weten wanneer het patroon verkrijgbaar is!

Marrie-jette zei

Het is de bedoeling dat Annita de Buckybag in Zwolle op de handwerkbeurs gaat verkopen,het patroon dan he!

joke zei

Dank je wel voor de enthousiaste complimenten Marie-Jette. Ik heb je e-mailadres niet, dus ik reageer maar hier. Huize Norel zegt me niets. Ik heb mijn opleiding bij het Albeda College in Rotterdam gedaan 20 jaar geleden. Maar ik werk niet meer als activiteitenbegeleider, ik mag nu full-time "knutselen".

christina zei

Werkelijk schitterend gebreid

Merel zei

Oh wat ontzettend mooi. Je zou em alleen al voor het mooi in je kamer hangen. Oeh het lijkt me ook leuk als je een draadwerk voor een lamp hebt en em dan daar op spant. Lampje erin en genieten maar. Supermooi model en kleuren