donderdag 8 maart 2012

van kleurencirkel naar......

Eindelijk kan ik dan laten zien wat er met de kleurencirkel is gebeurt.....
Het begon hier mee.

Ik naaide er mooie ronde vormen in.
Knipte het in de juiste vorm.Ik vond het jammer om de cirkel door te snijden dus heeft de tas...ja het moet een tas worden,nu een voor en achterkant.

Is die niet geweldig!Zelf was ik er erg enthousiast over maar je weet natuurlijk maar nooit of de ander dat ook is.....Maar Annita vond hem net zo gaaf als ik.
Van haar krijg ik een Vera.Een prachtige beer van zelf gesponnen en geverfde wol die zij ook nog zelf spint.Ik was er al een poosje verliefd op en nu krijg ik hem,sorry haar.
Een ruil is veel leuker dan iets verkopen want je hebt er een hoop werk aan en je krijgt altijd veel te weinig.
Voor deze tas verfde ik 84 verschillende lapjes en gebruikte er 63 met nog een aantal mooie lapjes die ik nog had maakte ik de binnentas,de zakken,de afsluitring en het hengsel.Er zitten vele uurtjes werk in maar ik deed het met plezier.

Groet marrie-Jette.

18 opmerkingen:

Hermie zei

je bent een ware kunstenares, wat heerlijk toch dat we hobbies hebben

Hermie zei

je bent een ware kunstenares, wat fijn toch dat we hobbies hebben. Dit wordt de 4e poging om een berichtje te plaatsen, misschien handiger om de woordverificatie weg te halen?

Aart zei

Wat mooi!!!!
http://quiltaart.blogspot.com

Nienke zei

Ooooooh, wat mooi, ik lig hier gewoon in katzwijm, een kunstwerk! Geweldig!!

Ineke zei

Wow....dat is prachtig!!

Marloes zei

wat een gave tas!!

janneke zei

Echt een mooie tas!

Liesbeth Wessels zei

Prachtige kleuren en wat een mooie tas is dat geworden. Wie wil die nu niet hebben ? groeten van liesbeth

joke zei

Wat een prachtige tas is het geworden!

vrouw Hommel zei

Werkelijk fantastisch mooi geworden, echt ik zou de tas aan de muur hangen als kunstwerk.

Christel Sins-Camp zei

Wat een schitterende tas en een mooi model. Waar heb je het patroon vandaan?

Marloeskreatief zei

echt geweldig zeg ,een waar kunstwerk,gr marloeskreatief

Anoniem zei

wat geweldig mooi!!!!!!!!!!
vr gr annemieke te pas

Anoniem zei

Prachtige tas, wat maak- en verf je toch mooie kunstwerken.
gr. Tineke

tineke zei

prachtige tas,wat maak en verf je toch mooie kunstwerken. Echt gaaf.

Gr. Tineke

Miranda zei

Wat een plaatje!!!! Just love it!

lheurebleue zei

prachtig! ik zag de tas al bij annita.

christina zei

helemaal geweldig.