Posts tonen met het label Ikketasjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Ikketasjes. Alle posts tonen

donderdag 8 maart 2012

van kleurencirkel naar......

Eindelijk kan ik dan laten zien wat er met de kleurencirkel is gebeurt.....
Het begon hier mee.

Ik naaide er mooie ronde vormen in.
Knipte het in de juiste vorm.Ik vond het jammer om de cirkel door te snijden dus heeft de tas...ja het moet een tas worden,nu een voor en achterkant.

Is die niet geweldig!Zelf was ik er erg enthousiast over maar je weet natuurlijk maar nooit of de ander dat ook is.....Maar Annita vond hem net zo gaaf als ik.
Van haar krijg ik een Vera.Een prachtige beer van zelf gesponnen en geverfde wol die zij ook nog zelf spint.Ik was er al een poosje verliefd op en nu krijg ik hem,sorry haar.
Een ruil is veel leuker dan iets verkopen want je hebt er een hoop werk aan en je krijgt altijd veel te weinig.
Voor deze tas verfde ik 84 verschillende lapjes en gebruikte er 63 met nog een aantal mooie lapjes die ik nog had maakte ik de binnentas,de zakken,de afsluitring en het hengsel.Er zitten vele uurtjes werk in maar ik deed het met plezier.

Groet marrie-Jette.

donderdag 19 januari 2012

....Is het een tas....


Een tas dus!Een grote tas die ik met een zachtblauwe stof voerde .Eerdere tassen deed ik altijd met zwart maar dat is gewoon niet handig.Ik draag graag grote tassen en op een of andere manier zijn mijn tassen altijd een soort van Bermudadriehoek,je wil niet weten wat erin verdwijnt!

Mooie lappen zijn er om te gebruiken vind ik,alles in de kast leggen is toch jammer?



woensdag 18 januari 2012