zondag 18 december 2011

Lutrador Colback enderest.

Ik heb gemerkt dat er veel soorten polyestervliezen zijn.Ik heb ze allemaal gekocht bij Stoftotverven 15 verschillende.De echte lutrador is er in 6 soorten.Op de 2 dikste na heb ik ze allemaal uitgeprobeerd.





Dit is de Lutrador 500 Crash .Leuk spul omdat er een kreukje inzit,ook een mooie glans.


Lutrador 500 ,heel dun maar werkt prachtig!


lutrador 600 en tot nu toe mijn favoriet!


Lutrador 550 Lux.Heel gaaf omdat er grasjes oid.inzit alleen  niet zo handig om blauwe strijkverf te gebruiken denk ik..Bruin zou mooier geweest zijn.


Dit is een wasverzachterdoekje!Het doet het bijzonder goed een prachtige glans maar een beetje slap.


Colback Parelmoer.De parelmoerglans komt heel mooi door de strijkverf.Het is er in meerdere kleuren.


Creaweb heet dit vlies.Ik heb het natuurlijk niet geverft omdat het er ook in mooie kleuren is.
Ik ga nu verder met een nieuwe log want meer dan 9 plaatjes lukt me niet.

4 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Mooi dat je dit met ons deelt.
Wat ik onhandig vind is dat deze nummers van de lutradur anders zijn dan die bij zijdelings. Gek toch dat ze een andere naam hebben. Die parelmoer lijkt me ook mooi.

groeten van liesbeth

Ineke zei

Nou, jij hebt je best gedaan. Idd handig zo'n materialen boek. Zou ik ook eigenlijk moeten doen.

Janny de Roo zei

Ik volg dit met grote belangstelling..!

Christel Sins-Camp zei

Geweldige workshop "materialenkennis"! Daar worden wij (mede-bloggers) blij van!