zondag 18 december 2011

creaweb maar dan zelf gemaakt.



Dit is een bladzijde uit mijn materialenboek,erg handig !Deze bladzijde is al jaren oud maar vandaag had ik er weer plezier van.
Gisteren kocht ik van dat kerstspul,je weet wel die kleine glinsterde sliertjes.Hoewel de kerst nog moet komen is het nu al in de uitverkoop....Voor 0,50 cent kocht ik 4 kleurtjes en dit maakte ik er van...


Zo maak je heel snel je eigen creaweb!Tussen bakpapier heel kort strijken leuk toch?
Lila,blauw,goud en zwart.


Ik ga toch eens proberen om een soort van figuurtje te smelten.

2 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Beide berichten heb ik even opgeslagen, handig als overzicht. groeten van liesbeth

Christel Sins-Camp zei

Ja, dat is nou het voordeel van kerst: goedkope hebbedingetjes voor knutselwerkjes!