woensdag 13 maart 2013

Logjes en blogjes

laatst had ik een gesprek met iemand over de blogs die er over quilten,verven van stofjes enzo meer gaan.Ze werd er doodziek van.Het enigste wat 'jullie doe is veren in elkaars k... steken' (zijn haar woorden)!
Mijn simpele antwoord was dat ze niet verplicht was om ze te lezen,toch?
Ik heb er eens een poosje over na gedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik  die veren eigenlijk wel heel leuk vind!
Als ik iets maak steek ik soms mijn ziel en zaligheid erin.Ben er weken mee bezig.Dan is het toch leuk om complimentjes te krijgen?
Ik zit bijna altijd thuis en ook vaak alleen.Vind dat trouwens heerlijk kan lekker mijn eigen gang gaan en geniet van de rust.Internet heeft mijn wereld een stuk groter gemaakt.Heb er zoveel van geleerd.
Ik vind mijzelf een gelukkig mens dat ik mijn gevoel in mijn werk kwijt kan.

Het zou helemaal geweldig zijn als het voorjaar werd!Ik ben echt aan lekker weer toe!

12 opmerkingen:

Ineke zei

Ben ik het HELEMAAL mee eens.

marjolijn zei

Wat een raar mens. Ik stel voor dat we gewoon doorgaan met quilten, verven en veren .... steken. Ik geniet daar ook van! Gedeelde vreugde is dubbele vreugde hoor!

vrouw Hommel zei

Nou ja zeg! Ik geef graaf veren en ik vind het ook leuk om ze ontvangen.

Nienke zei

Dat klinkt als een winterdepressie die je gesprekspartner had... Ik vind het ook prettig als mensen iets positiefs schrijven en anders zwijgen. Leven en laten leven, en zeker nu ik een voorjaarszonnetje zie.

Janien zei

Ik zeg: heerlijk, die veren! Ik blijf ze geven en ontvang ze graag. Precies om die reden die jij geeft.
Geniet maar lekker van al die veren, je hebt ze verdient en ze staan mooi.

Aart zei

Ik ben het ook geheel met je eens!
Vooral als je vaak alleen bent is contact met de buitenwereld heel belangrijk! Op een blog delen met dat waar je mee bezig bent geeft anderen de kans om erop te reageren en desnoods te melden dat ze iets helemaal niets vinden. Dat mag van mij ook, maar het is bij mij ook weleens voorgekomen dat iemand terechte kritiek had en dat ik daarna mijn 'fout' inzag. Blijf jij maar lekker doorgaan!
http://quiltaart.blogspot.nl

mija zei

Ha, nu moet ik ook iets kwijt. Ik ben thuis in ziekteverlof met een operatie aan mijn duim. Ik heb ook al jaren een blog en ik heb al ongelooflijk veel geleerd, van andere blogs . Ik ben een creatieve bij die niet kan stil zitten.
Je moet mekaar steunen en aanmoedigen en veel veel veren uitdelen. Tenslotte we hebben elkaar nodig.
Ik wil je wel eens zien met veel veren in je haar, want dat moet mooi zijn.
dikke knuffel,
mija

joke zei

Klinkt ernstig jaloers! Ik zit de hele week in mijn eentje thuis (overdag tenminste) en dan is het heerlijk om via de computer af en toe contact te hebben. En die veren, dat is toch leuk, ik kan geen veren genoeg krijgen, kom maar op ;-)
En je hebt gelijk, ze hoeft ze toch niet te lezen. Sommige mensen ergeren zich graag. Ook een hobby.

Dea zei

Lekker laten kletsen! Ik geniet van al het moois dat ik zie op alle blogjes en laat dat dan graag weten.

ann vanherle zei

Heb deze opmerking ook al gehad. Ik laat ieder in zijn eigenwaarde en denk het er mijne van.

janneke zei

Eigenlijk een zielig mens! Als je niet eens kunt genieten van al het moois wat gemaakt wordt.
Of misschien is ze eenzaam. En zou ze ook graag ik een grotere (blog) wereld willen leven.

Sylvia zei

Ben het met je eens enne je kunt toch moeilijk met "andermans veren" gaan pronken!
Tot dinsdag, groetjes Sylvia.