dinsdag 7 februari 2012

mandala

Ik ben er nog niet mee klaar....Het verven met sneeuw geeft me zoveel voldoening!Het is net of ik elke dag een kadootje mag uitpakken...zo spannend!
De eerste foto is een stukje van deze....

De kleuren en vormen zijn zo verrassend!


Bij deze mandala heb ik het verfproces bewust onderbroken,gewoon om te zien hoe het er uit zag.De vormen zijn vrij scherp en weer heel anders spannend.Ik ben meer van de ronde vormen.


Hopelijk duurt de sneeuw nog een week ofzo....Ik wil nog een paar dingen uitproberen.

9 opmerkingen:

Christel Sins-Camp zei

Marie Jette, hun je ook een foto plaatsen van je ingebonden lapje voor het verven of je inbindtechniek voor me opschrijven, want ze zijn werkelijk schitterend!!!

janneke zei

Als ik dit soort lappen zie mag het van mij nog el maanden winter blijven! Helaas lukt het mij nog steeds niet zo goed.
Ben ook erg nieuwsgierig naar je techniek.

Marrie-jette zei

Ik ga mijn best doen om een fotoverslag te maken,ok?

Ineke zei

Zooooooo mooi!! Eigenlijk op z'n mooist vind ik. Na het wassen en strijken zien ze er weer heel anders uit. Als je tekort komt, hier ligt nog zat! Maar dat is dan wel "Belze" sneeuw en plakt ook niet. Succes en overwerk jezelf niet.

Marrie-jette zei

Dank je Ineke maar sneeuw heb ik zat!Het plakt hier ook niet maar ik stamp het gewoon flink aan en het werkt best goed.Ga jij nog sneeuwverven?

marjolijn zei

Lappen om te kwijlen, maar bij mij geen sneeuw dus.
gr. Marjolijn

joke zei

Wat een prachtige lappen, ik ben benieuwd naar je verslag want mijn lappen zijn wel mooi, maar geen enkel sneeuweffect erin. Gewoon, vlekkerig.
En hoewel ik 2 verschillende kleuren heb gebruikt (turqoise en rood) zijn een aantal lappen zelfs gewoon effen paars.

Nienke zei

Okok, ik heb eigenlijk geen puf meer in spoelen, maar nadat ik jouw fotoverslag gelezen heb, moet ik nog een keer aan de slag, want deze zijn zoooo mooi. Ik kijk er naar uit!

Dea zei

Ik kijk elke keer vol bewondering naar jouw lappen. Wauw!