Vandaag heb ik het doekje gedubbeld .Een mooie gekaarde wollen tussenlaag.Ik had de wol wat dunner moeten maken want het naait wel wat zwaar.
Mijn naaimachine trekt het wel maar mijn armen iets minder.
Het hoeft vandaag niet af dus .....
De schaar ergens inzetten vind ik geen probleem,ik kan het hooguit verknippen!
Toch en toch en toch ga ik al het naai werk uithalen.......Het is gewoon te dik!
Posts tonen met het label shiborie.. Alle posts tonen
Posts tonen met het label shiborie.. Alle posts tonen
woensdag 20 februari 2013
dinsdag 19 februari 2013
Van heel veel proeflapjes maakte ik deze lap.Het leek wel een beetje op glas in lood vond ik.
Toch trok ik de hele boel weer uit en ging lekker knippen.
Veel spannender toch?
Nu alleen nog even alles vast naaien...
Toch trok ik de hele boel weer uit en ging lekker knippen.
Veel spannender toch?
Nu alleen nog even alles vast naaien...
Labels:
shiborie.,
zelfgeverfde lapjes.
woensdag 16 januari 2013
Klemshiborie
Lekker werkje om bij de buis te doen.Beetje vouwen en klemmen en een 24 uur in de verf laten staan....
Leuk toch?
Leuk toch?
Abonneren op:
Posts (Atom)