De theemuts is klaar!
Het is een beetje een lomp ding geworden
maar de theepot is ook een beetje zo
Nu moet ik nog afwachten of die
pot er ook in past.
Dat zal wel prettig zijn.
De stof is met sneeuw geverfd en
door mij met vele steekjes
geborduurd.
De kleuren zijn werkelijk een stuk warmer
dan op de foto.Geel en mosgroen.
Nu dit klaar is ga ik weer fijn verder
met mijn waterval werkje.
Posts tonen met het label theemuts. Alle posts tonen
Posts tonen met het label theemuts. Alle posts tonen
zaterdag 6 februari 2016
vrijdag 5 februari 2016
vrijdag.
Hier zit ik dus niet op te wachten!
Het gebeurde nog eens en nog eens.
Dus verzin ik iets anders.
Ik heb nog wat resten fiberfil
zou dat beter zijn en is
het wel stevig genoeg?
Het werkt....
Het mandje krijgt vorm.
Vulling erin.
De binnen ook een vulling verstopt onder
een lapje.
Op de bodem een proef stukje om het stevig te maken.
Ik naai beide boven delen aan elkaar vast en ga op zoek
naar een idee hoe ik de thee muts wil maken.
Het gebeurde nog eens en nog eens.
Dus verzin ik iets anders.
Ik heb nog wat resten fiberfil
zou dat beter zijn en is
het wel stevig genoeg?
Het werkt....
Het mandje krijgt vorm.
Vulling erin.
De binnen ook een vulling verstopt onder
een lapje.
Op de bodem een proef stukje om het stevig te maken.
Ik naai beide boven delen aan elkaar vast en ga op zoek
naar een idee hoe ik de thee muts wil maken.
Labels:
mandje van stof,
theemuts
Abonneren op:
Posts (Atom)