donderdag 22 december 2011

nieuw werkje

Hoewel mijn blauwe werkje nog niet helemaal af is ben ik toch met een nieuw werkje begonnen....Een handwerkje dit keer.Ik vind het fijn om een handwerkje bij de hand te hebben.Nu iedereen vakantie heeft is het zo ongezellig om achter de naaimachine te gaan zitten....

Als vanzelf sprekend verfde ik met de strijkverf dit werk.Het ziet er misschien wat slordig uit maar het geeft wel een leuk figuur.


Hier heb ik met veel verf een paar figuurtjes gemaakt en de verf met een rietje alle kanten op geblazen.Mooie grillige figuurjes krijg je dan.

....Een aantal keren heb ik beide afdrukjes op de Lutrador gestreken....


Mijn gezellige mandje met zelf geverfde handquiltgaren(Dual duty) erbij gezocht en aan het werk maar...


Zo ben ik de komende feestdagen bij mijn gezin en heb ik toch een werkje onder handen.De achtergrond is een sneeuwverflap van de vorige winter.

4 opmerkingen:

Aart zei

Mooi werk! Met transferverf kan jij wel uit de voeten.
http://quiltaart.blogspot.com

Liesbeth Wessels zei

Prachtig, de eerste zijn mooie mogelijkheden met verf in dit geval transferverf. De onderste is een schitterende combinatie met de achtergrond lap. Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijk resultaat. Prettige dagen groeten van liesbeth

Ineke zei

Zo te zien wordt het weer een hele mooie.

christina zei

schitterend.