vrijdag 27 april 2012

Ik doe maar wat....

Soms zie ik iets voorbij komen...Das leuk!Later heb ik natuurlijk geen idee meer waar ik het zag...
Dus doe ik maar wat.

Ik  begon met 8 lapjes op elkaar te leggen en daar wat vormen in te naaien...



Ik knip laag voor laag weg....Dit is toch niet wat ik in gedachten had.Wel grappig maar veel te klein en de vormen overlappen elkaar niet.Nog eens proberen dus en dat werd dit....

Met een passer wat ronde lijnen tekenen en die naaien.

Dit ziet er wel weer erg strak uit en dat is dus ook niet echt mijn ding....
Ach ik prut wel verder,uiteindelijk vind ik wel iets wat bij mij past.Ik ga gewoon verder.....

Marrie-Jette.




7 opmerkingen:

Aart zei

Wat leuk Marrie-Jette! Zo leer je weer veel en bewaar je proefjes met dit verhaal voor een volgende keer.
http://quiltaart.blogspot.com

Judith zei

I love it! I like the first attempt--the free-hand stuff--the best. But then it is closer to my type of work. I always love work that is similar to mine. Makes me feel like I am on the right track I guess.

joke zei

Je bent met de Mola techniek bezig. Mooie kleuren die bovenste lap.

Ineke zei

Ik wou ook net zeggen, dit lijkt op mola. Doe ik ook altijd, gewoon wat aanrommelen en maar zien wat het wordt.Leuk resultaat.

christina zei

dat is nog eens apart.

ik ga ff op zoek naar jouw emailadres want ik heb wat voor je.

Nienke zei

Ik vind het allebei super, ´pruts´ jij maar lekker verder, komt altijd goed.

Janien zei

Ook ik vind het heel mooi. Wat betreft jezelf weet je nu wel weer meer. Alleen door te proberen kom je erachter of iets je ding is, toch? Veel plezier met experimenteren verder.
Groetjes Janien