vrijdag 28 april 2017

Broer Job kwam met een hele stapel overhemden van broer Roel aanzetten.
Broer Roel is in 2014 om het leven gekomen.Beide broers waren ook dikke vrienden.

Ik wilde er wel iets mee doen en omdat ik dat plan al jaren in mijn hoofd had was het niet moeilijk om uit te voeren.

Ik begon hiermee.
De tekst en de mond van de R.S.stonden ook op zijn kist.


Dit is het geworden.Allemaal stukjes van zijn eigen hemden.Nu maar hopen dat Job het ook mooi vind.

Ik mocht geen snippertje stof van Job weggooien dus maakte ik van de rest nog maar iets.


Deze is nog niet klaar ik ben er druk mee bezig.

De tuin is ook weer klaar voor de zomer.
Ik ben zo blij dat zoon Merlijn zulke mooie dingen maakt voor de tuin.

Een klompenrek met de oude klompjes van de kinderen.


Een prachtig muurkastje vol viooltjes voor mijn verjaardag.


En een kruidentuintje in de tuin.Vol met lekkere kruiden en groente.
Ik ben er echt zo blij mee.
Vorige herfst raapte ik een mandje kastanjers en deed die in een pot.
Kijk eens hoe geweldig dat nu is?





1 opmerking:

els zei

Hoi Marie-Jette. Wat fijn om te zien dat je weer met textiel bezig bent en wat een mooie herinnering aan je broer. Ik ben ervan overtuigd dat Job er heel erg blij mee zal zijn. Hopelijk net zo blij als jij met die prachtige
werkstukken die je zoon voor je tuin maakt. Wat een lieverd. Geniet er maar met volle teugen van. Dat zal hem ook plezier doen.