donderdag 24 januari 2013

sneeuwverven met schaduw !

Eigenlijk wilde ik er niet aan beginnen....Maar ik ontkwam er gewoon niet aan.

Ik hing ze gewoon,zo uit het verfbad,zonder te spoelen aan de waslijn .Ze bevroren natuurlijk gelijk!
Na een paar dagen legde ik plastic op tafel,legde de kei harde lap erop en daarop weer een schone en kletsnatte (van de soda-Ash) lap.

De hele handel inpakken en op de verwarming....

Gisteren pakte ik het pakje uit en kijk eens.....?

Een prachtige afdruk een stuk lichter natuurlijk maar is  dit leuk of is dit heel leuk!

Ik heb er een paar zo gedaan en ben er helemaal blij mee.




4 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Zo leuk om al die resultaten op verschillende blogs te zien.

Ineke zei

Ik vind ze helemaal geweldig. Werkt zo ongeveer als stapelverven.

christina zei

dat is nog eens een goede tip

Eke zei

Helemaal leuk en een goede tip om te onthouden! Heb me niet gerealiseerd dat je zo ook met verven om kan gaan.
Ga ik zeker ook een keer proberen.