maandag 3 oktober 2011

TISNIX

Ik had het helemaal uitgedacht....een nieuwe deken maken voor de winter.Het patroon was gemaakt,de mallen lagen klaar de lapjes netjes op kleur en gestreken.Ik wilde twee kleuren gebruiken,welke daar was ik nog niet uit....
deze...of toch maar deze?Ik ben maar gewoon begonnen om er vervolgens geen bal aan te vinden.
Ik heb alles op een hoop gegooid en ben zonder er echt over na te denken gewoon allerlei  lange ronde slierten gaan snijden en  op een dunne witte lap gaan naaien.Dat is veel leuker!Toen heb ik de top doormidden gesneden en er de blauwe met rode sliert nog tussen genaait
Inmiddels ben ik de quilt gaan doorstikken op de naaimachine en heb er kleine stukjes uitgeknipt.Zo wil ik de hele quilt bewerken.
Zelf vind ik dit het leukst....Gewoon een aantal lapjes en gaan .....Je weet nooit wat het wordt en bedenkt al werkende steeds wat nieuws

zondag 2 oktober 2011

blij

Blij ben ik !Eindelijk kan ik weer eens lekker schrijven.Ik ben dan ook zwaar teleurgesteld in de wereld van web-log of weblog.Het maakt niks uit ze werken gewoon niet.....Van alles wat ik in vier jaar geplaatst heb,heb ik maar een paar maanden terug gekregen en dan ook nog zo dat ik er niets mee kan.De hoop dat het ooit nog goed komt is bij mij wel heel erg klein geworden maar we zullen zien....Er zijn verschillende kleurencirkels geverft omdat ik wilde zien welke ik de mooiste vond.....en deze is het geworden.Het is een mix van alle kleuren en echt heel mooi.

zaterdag 1 oktober 2011

Zomerkleuren in onze herfst tuin

Zomerkleuren in onze herfst tuin
Mooi toch !!
Ik kan hier zo van genieten

tisnix

Dit werkje heb ik Tisnix genoemd.Het hoeft toch niet altijd wat voor te stellen?

Joppie

Ook onze Joppie geniet van de tuin