dinsdag 15 november 2011

ziek en haken

Na een week flink ziek te zijn geweest begin ik me weer een beetje mens te voelen.Veel slapen,bankhangen en tv kijken ben ik het gewoon zat!Het vreemde van mij is dat ik altijd iets moet doen,dus ben ik maar gaan haken.Tijdens het bankhangen en tv kijken kan dat best.Gelukkig had Cobie het haakwerkje van oma Maartje voor mij ontrafelt zie hier..


De bovenste is van oma,die in de midden van Cobie en de laatste heb ikke gemaakt.(Cobie nog bedankt he?Zelf was ik er niet uit gekomen).


Dit is een kraagje diede boerenvrouwen vroeger op hun klederdracht droegen.Ik had er een plaatje van en heb het zo goed mogelijk na gemaakt.De kraag is bijna af maar of ik het ooit zal gebruiken?


Dit is een kraagje is ook weer een deel van een kleedje van oma en deze ga ik zeker gebruiken.


Deze vindt ik ook lief.Het patroontje heb ik ergens van internet geplukt.

3 opmerkingen:

Ineke zei

Ook al ziek? Je bent de zoveelste. Misschien mosterd na de maaltijd maar toch beterschap gewenst.
Wat een fantastisch haakwerk, knap hoor. Als je het niet draagt, weet je het vast wel in een of andere quilt te verwerken, jou kennende.

Aart zei

Heerlijk als je ziek zijn kan combineren met iets doen. Als ik ziek ben zoek ik ook wat op om te doen.
http://quiltaart.blogspot.com

joke zei

Wat een prachtige kraagjes, als dit het resultaat is van een weekje ziek zijn maakt dat het ziek zijn misschien een beetje minder erg?