donderdag 29 december 2011

donderdag

Eigenlijk vind ik de kleuren van deze pyramide een beetje vaal...Ik krijg hem ook niet recht op de foto.
De kleuren die ik gebruikt heb....50 % citrien en 50 % barnsteen,100 %rose tourmalijn en 100 % turquoise.Niet echt mijn favokleuren.


De grote pyramide ga ik in andere kleuren verven, 50 % citrien met 50 % barnsteen, 75 % turq.met 25 azuriet en 50 % rose tourmalijn 25 % robijn en 25 % rode jaspis.
Zelf vind ik dat de mooiste kleuren geven,ik heb al verschillende kleurencirkels geverft met die kleuren dus ben ik heel benieuwd naar de kleuren van een pyramide.De cirkel heeft 36 kleuren,de pyramide 66 dus heel wat meer!
Tot slot nog even een plaatje van mijn strijkverfhandborduurwerkje....Mooi he?


9 opmerkingen:

Christel Sins-Camp zei

Wat een mooie kleuren: dat geldt voor de piramide, de lapjes en je strijkverfhandborduurwerkje (3 x letterwaarde en 2 x woordwaarde)!

Ineke zei

Ik kan me voorstellen dat de pyramide wat tegenvalt. maar jou kennende los je dat wel op.

Liesbeth Wessels zei

de strijkverf is te gek geworden!!!
Je leert door doen, dus als je de piramide anders gaat doen, zit daar al een leerproces achter. Per slot van rekening gaat het doorom. groeten van liesbeth

Dea zei

Ik vind je strijkverfhandwerkborduurtje prachtig, het woord én het werk zelf!

marjolijn zei

Om te beginnen een prachtig borduurwerkje!
En de kleuren van deze lapjes lijken inderdaad wat vaal. Bij Nienke kwamen ze toch heel sprankelend over. Zelf ben ik van plan volgende week te gaan verven en ik vind jouw mix ook heel aantrekkelijk. Die heb ik nog nooit uitgeprobeerd (alleen alles 50/50), dus die wil ik dan wel eens gaan uitproberen. Dat plaats ik dan natuurlijk wel op mijn blog.
gr. Marjolijn

christina zei

Ik vind deze kleuren juist prachtig. Gelukkig dat niet alle smaken gelijk zijn

Marrie-jette zei

Ik vind de kleuren niet lelijk of zo...alleen zijn ze een beetje vaal!Waar dat aan ligt weet ik niet en juist dat wil ik wel weten!

Marijke zei

Prachtige lapjes!
Het handborduurwerk is schitterend

Marijke zei

Prachtige lapjes maak je!