donderdag 8 december 2011

Heel lang geleden....

Had ik al eens eerder met strijkverf en lutrador gewerkt.Gisteren ben ik eens op zoek gegaan en vond er nog een klein stukje van....Ik heb het werkje versneden tot artkaarten maar er wel zelf eentje bewaard.

Ik weet nog dat ik er niet echt weg van was.De workshop werd toen bij Dreameline gegeven en nogwel door Dijanne Cevaal zelf.Die vrouw maakt zulk prachtig werk.Ze is altijd een grote inspiratiebron voor me geweest.Dreameline zat nog in het grote gebouw en Dijanne had veel werk bij zich wat daar toen te zien was.Het waren de goede jaren voor Dreameline en ik had  het geluk er bijna naast te wonen en was daar dan ook vrij vaak.
Zodoende had ik ook vaak koopjes zoals de  strijkverf die ik voor weinig kon kopen.
Jammer genoeg is dat nu allemaal verleden tijden dat heeft me best moeite gekost.
Gelukkig is het wel dat de verf nog steeds te koop is en Lia er een prachtige zaak van heeft gemaakt!

Ik ben gewoon lekker verder gegaan met mijn strijkverfwerkje...


Omdat ik meestal maar gewoon wat doe,is het best lastig om er een geheel van te maken er zit duidelijk een soort van scheidingslijn in mijn werk.Ik ben nu bezig met overal spinnenwebben tussen te naaien,misschien dat het dan meer een geheel wordt!

6 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Geweldig wat een leuk werk heb je er zo van gemaakt. groeten van liesbeth

Joke Hardenbol zei

Het ziet er heel leuk uit.
Groet,
Joke

Janny de Roo zei

De laatste foto en het werk daarop vind ik ook heel interessant !!

christina zei

Ik wou dat ik zo zonder plan kon werken. Dat lijkt me heel bevrijdend.

janneke zei

Ik vind dit echt leuk worden. Een mooie manier van werken!

Nienke zei

Ja dit is wel een speciaal talent hoor Marrie-jette! Jij doodlet op papier en in stof mooier dan wie ook, ga hier alsjeblieft mee door want dit is echt jouw handtekening! Prachtig!