woensdag 10 april 2013

serie G.

Dit is voorlopig de laatste.Ik heb nu  7 x 56 lapjes geverfd in 49 kleuren.Elk met 8 gradaties.Ik kan dus even vooruit!

Deze keer is het wel gelukt om van geel naar paars te verven,zoals je ziet. Ik ben erg blij met al deze kleurtjes.Eigenlijk had ik 10 series willen verven,de stof ligt klaar maar daar ga ik toch andere kleuren mee verven.Lekkere knalkleurtjes want schaduwkleuren heb ik nu echt genoeg!
Ik heb nog geen plannen met de stofjes maar ik wilde dit al jaren doen,gewoon om  te kijken hoe het zal worden en puur voor de heb!

3 opmerkingen:

marjolijn zei

Heerlijk, om gewoon te doen waar je zin in hebt! Een lust voor het oog!

Sylvia zei

Te gek hè al die mooie kleurtjes!
Groetjes Sylvia

Christel Sins-Camp zei

Wat een mooie paarsen heb je; bij mij zijn ze altijd óf te rood óf te blauw.