Posts tonen met het label diatomee. Alle posts tonen
Posts tonen met het label diatomee. Alle posts tonen

donderdag 4 juli 2013

hoi

Het schiet niet echt op maar het houd me van de straat....










Ik krijg er steeds meer schik van en ga gewoon lekker door.

donderdag 27 juni 2013

Heerlijk gerommel...

Dat is waar ik mee bezig ben...

Het is lastig heel lastig om van de blokken een geheel te maken.Echt mooi vind ik het ook niet!Ik ga er maar van uit dat het een goed leer moment is....
Eigenlijk is het mijn eigen schuld want ik rommel maar wat aan.
Ik ga dapper door!

dinsdag 18 juni 2013

een mens is er maar druk mee.....










Ik vind  ze allemaal prachtig!Maar mijn grijze cellen kraken.....Want hoe maak ik van al dat moois een geheel?

dinsdag 11 juni 2013

Bedankt voor alle adviezen !Ik ben er nog niet uit maar bij de opbouw van mijn Diatomeeen (er moeten 2 puntjes op de 3de e maar ik ben ze kwijt!!!??) komen ze wel een keer aan bod.
Ik ben inmiddels zover...

Het zit nog niet echt aan elkaar dat doe ik pas als het me echt bevalt.

Uit deze lap knipte ik deze bloemen....

Mooi hoe de lap verandert met een beetje knippen en naaien.

Tot nu toe ben ik erg tevreden met dit werk.



woensdag 29 mei 2013

Diatomee

Beetje verven....





Beetje knippen en naaien.



Is leuk toch?Mijn eigen eencellige kiezelwier.Volgens wikipedia is deze diatomee 10 tot 100 micrometer groot  of klein.