Posts tonen met het label knipsel.. Alle posts tonen
Posts tonen met het label knipsel.. Alle posts tonen

zaterdag 17 mei 2014

Hoi ,hoi.

Langzaam probeer ik de draad weer op te pakken en heb een werkje onder handen.

Inspiratie had ik niet maar wel zin om iets te doen.Dus ben ik maar gewoon begonnen.

Van een stapeltje lapjes die ik  vorig jaar verfde in gradaties knipte ik 120 stukjes en naaide ze aan elkaar. Heel simpel werk eigenlijk,ik hoef er niet bij na te denken.
Toen het af was vond ik het wel heel saai.
Zocht er een lap bij en ging aan het knippen .Best een aardig werkje aan het worden toch?



donderdag 27 juni 2013

Heerlijk gerommel...

Dat is waar ik mee bezig ben...

Het is lastig heel lastig om van de blokken een geheel te maken.Echt mooi vind ik het ook niet!Ik ga er maar van uit dat het een goed leer moment is....
Eigenlijk is het mijn eigen schuld want ik rommel maar wat aan.
Ik ga dapper door!

dinsdag 18 juni 2013

een mens is er maar druk mee.....










Ik vind  ze allemaal prachtig!Maar mijn grijze cellen kraken.....Want hoe maak ik van al dat moois een geheel?

dinsdag 11 juni 2013

Bedankt voor alle adviezen !Ik ben er nog niet uit maar bij de opbouw van mijn Diatomeeen (er moeten 2 puntjes op de 3de e maar ik ben ze kwijt!!!??) komen ze wel een keer aan bod.
Ik ben inmiddels zover...

Het zit nog niet echt aan elkaar dat doe ik pas als het me echt bevalt.

Uit deze lap knipte ik deze bloemen....

Mooi hoe de lap verandert met een beetje knippen en naaien.

Tot nu toe ben ik erg tevreden met dit werk.



maandag 3 juni 2013

deze....?






of deze....?
Denk vooral mee!Het kan ook best zo zijn dat het uiteindelijk nog een ander wordt.

vrijdag 28 december 2012

knipsels

Ik ben er gewoon dol op!

Achterpandje voor een nieuwe Ikkejurk.

Het vastnaaien is nogal veel werk maar het heeft geen haast.